استار شهروند

اپیلاسیون / آرایشگاهی / آموزشگاهی

پکیج کامل بازسازی مو با کراتین لنیز lenis

این مواد از ترکیبات عناصر بسیار مؤثر طبیعی تشکیل گردیده که شامل شیره های گیاهی و پروتئینی می باشد که برای غنی سازی و بازسازی موها بسیار مؤثر است و موهای آسیب دیده و سوخته در اثر مواد شیمیایی (رنگ،دکلره،مش،مواد فر و صافی) را مجددا احیاء،نرم،صاف و براق می کند.

اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

ترتیب استفاده این مجموعه،شامل:

1)    شامپوی قبل از کراتین Deep cleansing shampoo

2)    ماده اصلی کراتین Silky Keratin Treatment  

3)    شامپوی بعد از کراتین Nourishing Shampoo  

4)    کراتین کاندیشنر Keratin Conditioner

          5)    کراتین کوکتیل       دKeratin Cocktail

 

1) شامپوی قبل ازکراتین

این شامپو مغذی و تقویت کننده بوده و باعث ترمیم موهای آسیب دیده می شود.علاوه بر این با استفاده از این شامپو موها از مواد چرب و نرم کننده ها پاک شده و برای کراتینه شدن آماده میشود همچنین ساقه موها جهت کراتینه شدن نفوذ پذیر می شود.

روش استفاده:مقدار کافی از این شامپو را روی موهای مرطوب قرار داده و ساقه موها را کاملا چنگ زده (توجه داشته باشید شامپو نباید با پوست سر تماس پیدا کند) سپس موها را کاملا آبکشی کرده و در صورت نیاز یک بار دیگر این عمل را تکرار کنید.سپس نسب به جنس و میزان آسیب دیدگی مو،موها را خشک کنید.برای موهای آسیب دیده میزان رطوبت مو بایستی 80% باشد.

2) ماده اصلی کراتین    

پس از شامپو کردن موها را بنا به جنس مو و میزان آسیب دیدگی خشک کرده در این مرحله موها آماده کراتین کردن می باشد.ابتدا موها را به چهار قسمت تقسیم می کنیم و موهای پشت سر از قسمت گردن را به صورت لایه های بسیار نازک جدا کرده و با برس تمیز مواد کراتین را نیم ساعت مانده به ریشه به تمام ساقه های مو می زنیم.بعد از اتمام کار به مدت 35 الی 40 دقیقه مکث می کنیم و سپس موها را سشوار کرده تا کاملا خشک شود.آن گاه لایه های نازکی از مو را برداشته و اتو می کنیم.درجه حرارت اتو بایستی 230 درجه سانتی گراد یا 450 درجه فارنهایت باشد(توجه داشته باشید درجه حرارت اتو بستگی به جنس مو دارد اگر موها سوخته و آسیب دیده باشند از حرارت کمتر استفاده کنید) تا آنجا که هر دسته نازک مو بسیار صاف و براق شود.پس از اتمام نهایی کار بایستی به مدت سه روز از شسشوی مو خودداری کرده و پس از این مدت موها را با شامپو بعد از کراتین که به شرح آن در قسمت بعد آمده شستشو داده و به مراحل بعد از آن عمل کرد.

3) شامپو بعد از کراتین

در روش کراتینه کردن یکی از مسائل مهم استفاده از شامپوهای مخصوص بعد از کراتین است.زیرا این شامپوها حاوی ماده پاک کننده بسیار ملایمی است که باعث جدا شدن مواد کراتین از روی موها نمیگردد و همچنین فاقد نمک(کلراید سدیم) و خنثی هستند(استفاده از شامپوهای حاوی سدیم اثر کراتین را کاهش داده و موجب خشک شدن موها می شد).این شامپو با بهره گیری از کراتین طبیعی به عنوان شامپوی روزمره برای هر نوع مویی از جمله موهای رنگ شده استفاده می شود.

روش استفاده:مقدار کافی از شامپو را بر روی موهای خیس قرار داده و کاملا مو را چنگ زده و سپس آبکشی کرده و از کراتین کاندیشنر استفاده کنید.

4) کراتین کاندیشنر

این کاندیشنر حاوی عناصر بازسازی کننده و مرطوب کننده می باشد و با بهره گیری از کراتین طبیعی به عنوان مصرف روزانه برای هر نوع مویی از جمله موهای رنگ شده استفاده می شود.

روش استفاده:پس از شستشوی مو با شامپوی بعد از کراتین مقدار کافی کاندیشنر بر روی ساقه های مو قرار داده و سپس آن را آبکشی کنید.

5) کراتین کوکتیل

این ماسک ترکیبی از شیره تخم گیاه آفتابگردان است و با بهره گیری از کراتین طبیعی سبب بهبود،تغذیه اساسی و تقویت مو از ریشه تا ساقه می شود و با قدرت ترمیم کنندگی بسیار بالا سبب احیاء سلول های مرده و بازسازی آنها می شود.

روش استفاده:مقدار کافی از ماسک را بر روی موهای شسته شده (با شامپوی بعد از کراتین و یا پس از استفاده از کاندیشنر) قرار داده و به آرامی ماساژ دهید و به مدت 5 الی 10 دقیقه مکث و سپس کاملا آبکشی کنید.



Fatemeh
۱۰ بهمن ۹۶ , ۱۰:۴۷
سلام خسته نباشیددر مرحله دوم اول شیته بشه بعد سشوار یااول براشینگ بعد شیتوشو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
((( یا بهترین یا هیچ )))

تولید و پخش موم بیوتی رویال

پخش ابزار اپیلاسیون و آرایشگاه

پخش لوازم یکبار مصرف
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan